منچستریونایتد 2 – سوانزی 1:وداع باشکوه استاد

منچستریونایتد 2 – سوانزی 1: خداحافظی باشکوه استاد

گل دقایق پایانی ریو فردیناند آخرین برد سر الکس فرگوسن و پل اسکولز را رقم زد. مردان سر الکس فرگوسن به روال همیشگی خود تا آخرین لحظات جنگیدند و باز هم بردی شیرین به دست آوردند.

پل اسکولز در آخرین دیدار خود در ترکیب ثابت یونایتد قرار گرفت. وین رونی هم که در ترکیب نبود مسابقه را با ناراحتی تماشا کرد.

فرگوسن با تشویق عالی تماشاگران وارد شد و تیمش هم در همان دقایق ابتدایی می‌توانست به گل برسد اما ضربه چیچاریتو از زاویه‌ای بسته به تیر افقی برخورد کرد.

گل یونایتد در دقیقه 39 از راه رسید. روبین ون‌پرسی کرنری را روی دروازه ارسال کرد که در نهایت به چیچاریتو رسید و او هم آن را در شرایطی نامتعادل از زیر دستان ترمل به گل تبدیل کرد.

اما سوانزی در دقیقه 49 گل زد. میچو از فیل جونز گذشت و سانتر نیتان دایر را با ضربه‌ای هوشمندانه وارد دروازه داوید دخئا کرد.

پل اسکولز در دقیقه 66 میدان را برای همیشه ترک کرد. او با تشویق شدید تماشاگران زمین را ترک کرد و جایش را به اندرسون داد.

سپس رایان گیگز، سرباز کهنه‌کار سر الکس هم جای چیچاریتو را گرفت تا او هم در خداحافظی فرگوسن حضور داشته باشد.

در نهایت ریو فردیناند در دقیقه 87 گل برتری را زد. او اولین گل خود در پنج سال گذشته را به ثمر رساند و تماشاگران را به روی ابرها برد. او در یک ضربه کرنر که حریف آن را خوب دفع نکرد این گل را به ثمر رساند. بازی در نهایت دو بر یک تمام شد و فرگوسن در آخرین دیدار خود هم پیروز شد تا با خاطره‌ای شیرین دوران پرافتخارش را به پایان برساند؛ مردی که بسیاری او را برترین مربی تاریخ فوتبال می‌دانند و بسیاری از طرفداران فوتبال به این افتخار خواهند کرد که دوره او را دریافته و بازی‌های تیم او را تماشا کرده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 ا 22:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.